יום שלישי, 4 במרץ 2014

היום בסדנה שעון עץ מייפל 4-3-14

היום הייתי לבד בסדנה, רון עדיין חולה ואני מקווה שיבריא מהר - הוא חסר לי. עבדתי עוד קצת על השעון והתקדמתי עוד קצת, שייפתי שיניים סוררות וחיפשתי חומר למשקולות עבור משקולת השעון והמטוטלת, עדיין לא חתכתי מחוגים ואיזה בורג 6 מ"מ משמש אותי כמחוג שניות ואין ספק שהשעון לא מכוון כי אני עדיין שומע קפיצות ודילוגים בין שיני גלגל התזמון והמחגר. אבל... זה ממש ממכר, אני פשוט נהנה מכל הישג קטן, מכל רגע של התקדמות, אפילו מרגעים של משימות משעממות לכאורה כמו ליטוש הצירים (פלדה 6 מ"מ). כדי לסבך את העניינים, נשברה אחת השיניים של גלגל התזמון, למזלי רק מחציתה, ואילו מחציתה שלמה ועדיין ניתן לשמוע את התקתוק העולה מגלגל התזמון. אין ספק שהגעתי לשלב התקתוק הרבה יותר מהר ממה שקרה בבניית השעון הקודם, אני מקווה להשתפר עם השעונים הבאים - לא לפני שאסיים את הנוכחי כי עלי להשלים את כל הדרוש ללימוד בסיסי בבניית שעון עץ.
קצת תמונות וסרטון מעוללות היום...
מבט כללי

מלפנים

גלגל התיזמון

משקולות זמניות

משקולת מטוטלת זמנית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.