יום שישי, 1 במאי 2015

על תזמון מערכת גלגלי השיניים בתכנית CAD לעומת התזמון בשעון אמיתי

לאחרונה אני נמצא בין שני עולמות: האחד מדומה ושם אני יוצר שעון בתכנית CAD, השני נמצא בסדנה הקטנה שם אנחנו בונים שעון מעץ מייפל עם מסגרת מאגוז אמריקאי. השעון המדומה מציב אתגרי בנייה ודיוק הדורשים סבלנות ליד המקלדת, תיקוני מיקומים ועיצוב שיניים בגלגל השיניים, השעון האמיתי בסדנה מציג בעיות של חיכוך בעולם האמתי, שיוף פינות מחוספסות וסבלנות אחרת. את האחד אני יוצר כאשר בני הבית ישנים, ברכבת בדרכי לאוניברסיטה, את השעון השני אני בונה עם רון בימי א' בין השעות שמונה בבוקר לצהרי היום ובינות כוסות הקפה והאורחים המזדמנים לסדנה. אז התקדמתי קצת בתיאום גלגלי השיניים ובתיזמונם בשעון המדומה, בשעון האמיתי אני יודע לעשות זאת כבר זמן מה...
סרטון קצרצר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.